Hur tar jag bort ett omdöme?

Uppdaterad

Negativt omdöme som du lämnat: 

Vi kan ta bort ett negativt omdöme som du lämnat om du kontaktar vår kundservice och BankID verifierar dig.

Negativt omdöme som du fått: 

Kan endast tas bort via funktionen ”Gemensamt återkallande av omdömen”. Du hittar funktionen via din omdömessida, bredvid ditt mottagna eller lämnade negativa omdöme.

Positivt omdöme:

Positiva omdömen tas i regel inte bort. Om både köpare och säljare är överens om att ta bort ett positivt omdöme kan det raderas. Båda parter behöver då kontakta vår Kundservice eller om du fått det godkänt via Traderameddelanden av motpart.

Omdöme som strider mot reglerna: 

Om ett omdöme inte efterföljer våra regler så kan vi radera omdömet.

OBS! När vi tagit bort ett omdöme så kommer du inte ha möjlighet att lämna ett nytt omdöme på din motpart.

Läs mer om våra omdömesregler här.

warning Created with Sketch.